Ofte stilte spørsmål

Hei på deg! Her finner du noen av spørsmålene kunder ofte har til oss. Finner du ikke svaret på det du lurer på her stiller vi gledelig opp på mail. Ingen spørsmål er for små eller for store - vi ønsker veldig gjerne å hjelpe til. Mail: nettbutikk@tonnesen1937.no

 

1. Hvordan returnerer jeg vare kjøp i deres nettbutikk?

Generell informasjon om retur finner du her: RETUR OG BYTTING (kunde betaler selv for retur hos oss)

Der finner du returlapp, og informasjon om hva som må legges til (angreskjema). Ønsker du å benytte noen andre fraktselskap for retur - gjerne ta kontakt på mail. Vi krediterer varen/varene så fort vi har fått dem i retur. 

Du kan bytte kjøp i nettbutikken i våre butikker i Kristiansand og Mandal.

 

2. Ønsker å bytte størrelse?

Informasjon om bytting finner du her: RETUR OG BYTTING

Ønsker du vi hjelper til videre ta kontakt med oss på mail. Vi dekker frakten på nytt par til deg / kunde dekker retur.

 

3. Kan dere sende utenfor Norge?

Vi sender dessverre kun til Norge per dags dato. 

 

4. Har ikke mottatt faktura på kjøp?

Kontakt oss på mail så løser vi det fortløpende sammen med betalingsleverandør. 

 

5. Hva koster frakten?

Mypack (sending til nærmest utleveringsted): Gratis frakt på alle ordre over 799,-

Hjemlevering (levering helt hjem til deg): 129,- på ordre under 799,- og 99 for ordre over 799,-

 

6. Hvem sender dere pakkene med?

Vi sender alle våre pakker via PostNord. 

 

7. Hvordan kan jeg spore pakken min?

Sporingsnummeret finner du på leveringsbekreftelsen du mottar fra oss. Vi kan også sende den til deg om du tar kontakt med oss på mail. 

Du kan spore sendingen din her: POSTNORD SPORING

 

8. Ikke mottatt bekreftelse på kjøp

Kontakt oss på mail. 

 

9. Mottatt feil vare

Kontakt oss på mail.